Overslaan en naar de inhoud gaan

Charles Groenhuijsen wordt communicatieadviseur bij Value@Stake

Richt zich als associate-director op mediastrategie, interview- en presentatietraining, coaching bestuurders en thought leadership
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Journalist en publicist Charles Groenhuijsen sluit zich als associate director aan bij strategisch communicatieadviesbureau Value@Stake.

related partner content for mobile comes here

Bij het Hilversumse bureau, gespecialiseerd in communicatie bij transformatie en disruptie, zal hij zich - naast mediastrategie, interview- en presentatietraining - richten op de coaching van bestuurders en thought leadership.

Groenhuijsens wordt een optimistisch adviseur, blijkt op de site van Value@Stake: 'In tegenstelling tot het beeld dat zich via de media aan ons opdringt, zijn we objectief gezien welvarender, veiliger en beter opgeleid dan ooit', zegt Groenhuijsen. 'Voor leiders van organisaties bieden alle razendsnelle technologische en maatschappelijke veranderingen kolossale uitdagingen, maar vooral ook enorme kansen'.

Charles Groenhuijsen werkte lang in de journalistiek, eerst bij het ANP en de Volkskrant, daarna bij de NOS waarvoor hij uiteindelijk 23 jaar zou werken, als redacteur, correspondent in de Verenigde Staten en anchorman van het NOS Journaal. 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in