Overslaan en naar de inhoud gaan

Kees Wilbrink commercieel directeur Sanoma Media Netherlands

Wilbrink is sinds december 2014 director ad sales bij BrandDeli en gaat per 1 april naar Sanoma.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Hij volgt bij Sanoma Vincent Siegelaar op die eind vorig jaar zijn vertrek aankondigde. Bij de uitgever gaat Wilbrink rapporteren aan de nieuwe CEO Marc Duijndam, die Peter de Mönnink per 1 januari opvolgde.

related partner content for mobile comes here



Kees Wilbrink: ‘Sanoma is een bedrijf met mooie merken en een team dat heel goed weet wat de doelgroep interesseert. Ook de data-tak, Online Performance & Data, speelt daar grote een rol in. Ik heb verschillende gesprekken met Sanoma gevoerd en daarbij was ook een aantal salesmanagers actief bij betrokken. Dat geeft wederzijds veel vertrouwen. We gaan bouwen bij Sanoma. Daarnaast vind ik het interessant om te kijken hoe we allianties kunnen opzetten in de Nederlandse markt.’

Hij verwacht dat het team bij BrandDeli zijn vertrek goed kan opvangen. ‘Ze zijn klaar voor de toekomst. Het is een hecht team: er was de afgelopen jaren nauwelijks verloop.’


Hij verwacht dat het team bij BrandDeli zijn vertrek goed kan opvangen. ‘Ze zijn klaar voor de toekomst. Het is een hecht team: er was de afgelopen jaren nauwelijks verloop.’

Hij verwacht dat het team bij BrandDeli zijn vertrek goed kan opvangen. ‘Ze zijn klaar voor de toekomst. Het is een hecht team: er was de afgelopen jaren nauwelijks verloop.’


Eerder werkte Wilbrink acht jaar bij Ster, waar hij tot zijn vertrek salesmanager was.

Eerder werkte Wilbrink acht jaar bij Ster, waar hij tot zijn vertrek salesmanager was.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in