Overslaan en naar de inhoud gaan

Mensch lanceert de CH-sessie

Na een periode van uitgebreid onderzoek, inclusief een aantal proefsessies, lanceert Mensch deze week de CH-sessie.
Mensch creative agency

In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.

Lees meer

 

Lees minder
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De CH-sessie is een door Mensch -- op basis van wetenschappelijke inzichten -- ontwikkelde methode om het karakter in merken bloot te leggen. 

 


















Dr. Daan Muntinga (strateeg bij Mensch):  

"Merken met karakter zijn sterker, menselijker. Ze hebben eigenaardigheden, rafelrandjes en unieke verhalen. Net als mensen met karakter zijn ze niet gepolijst en gladgestreken. En juist dát maakt ze onmiskenbaar en herkenbaar. Hoe meer mensen het karakter in een merk herkennen, hoe meer ze met dat merk hebben”.

Jack de Graaff (oprichter Mensch)

In de CH-sessie gaan we samen met klanten op zoek naar het karakter in hun merk. Dat noemen we de CH-waarde. Die willen we vinden, verder ontwikkelen en cultiveren. De eerste proefsessies die we gedraaid hebben, gaven veel energie en nieuwe inzichten”.

Ook geïnteresseerd om een CH-sessie bij te wonen? Kijk dan op www.mensch-amsterdam.com.

 

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Mensch creative agency

In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.

Lees meer

 

Lees minder
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in