Overslaan en naar de inhoud gaan

RTL-top rondt strategische review af die duidelijkheid moet geven over toekomst mediabedrijf

Vertrek Erland Galjaard en heroriëntatie 'staan los van elkaar', maar het kan RTL wel van pas komen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De Nederlandse RTL-top heeft eind vorig jaar een ‘strategic review’ afgerond: een strategische heroriëntatie die binnenkort moet leiden tot duidelijkheid over de toekomst van het mediabedrijf, dat de laatste jaren moet dealen met veranderend mediagedrag van de consument. Dat is ook de kern van de review: welke keuzes maakt RTL om die consument goed te volgen? De uitkomst van de review zal niet al te lang meer op zich laten wachten. 

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in