Slam wil 'keihard boosten' met nieuwe campagne en propositie


Slam presenteert zijn 'aangescherpte merkverhaal', nieuwe audiovormgeving én nieuwe programmering. Boost your life, zo gaat het radiostation vanaf vandaag met zijn nieuwe merkpositionering door het leven. De gelijknamige merkcampagne moet de luisteraar motiveren samen met Slam 'het leven keihard te boosten'.
Het gaat goed met Slam (onderdeel van RadioCorp), aldus het radiostation zelf. Luisteronderzoek van GfK wijst uit dat het station, dat voornamelijk pop en dance draait, een marktaandeel van 3,7% in de doelgroep 20-49 jaar heeft in de periode mei-juni. In december-januari was dit nog 2,3%. Slam scoort hiermee het hoogste marktaandeel in elf jaar tijd.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSSlam zoekt de rand op
Tegenwoordig draait dan ook alles om positieve energie bij Slam, zegt marketingdirecteur Chiel de Leeuw. 'We haten saaiheid en heilige huisjes. We zoeken de rand op, willen dansen, sjansen. Dit alles komt samen in de nieuwe campagne.'

De nieuwe programmering en audiovormgeving zijn hier en hier te bekijken en beluisteren. De campagne is ontwikkeld door bureau The Stardusters en de audiovormgeving komt van de hand van Pure Jingles.
De campagne wordt uitgerold op televisie, online, print en outdoor. Bekijk 'm hieronder:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid