Overslaan en naar de inhoud gaan

Part of a Bigger Plan maakt nieuwe campagne Nemo

De nieuwe campagne voor de Week van de Wetenschap laat de onmisbaarheid van wetenschap zien.
weekend van de wetenschap
weekend van de wetenschap

Op 2 en 3 oktober vindt er een nieuwe editie van Weekend van de Wetenschap plaats. Dit is een initiatief van Nemo Science Museum in opdracht van het ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap. Het doel is om Nederlanders een kijkje achter de schermen te geven van diverse organisaties en instellingen in de wetenschap en techniek, zowel online als offline.

related partner content for mobile comes here

Part of a Bigger Plan maakte samen met Nemo de campagne voor het weekend waarin de onmisbaarheid van wetenschap te zien is. In verschillende beelden wordt getoond hoe wetenschap onze levens heeft veranderd en steeds sneller zal veranderen. 

Weekend van de Wetenschap is een gratis festival voor jong en oud met wetenschappers, proefjes en kijkjes in de toekomst. Dit jaar niet alleen op locatie, maar ook online. De slogan is 'Kom kijken wat de wetenschap allemaal kan'.

Credits: 

Opdrachtgever: Meike Moors, Joost van de Weerd & Adriaan Woudstra
Bureau: Part of a Bigger Plan
Regie: Christian Borstlap
Voice over: Pieter Hulst

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in