Overslaan en naar de inhoud gaan

Sloddervos-mama Kruidvat in pyjama over het schoolplein

De volgende commercial in de serie met chaotische Lies: ‘Opstartmomentjes na de vakantie’.
Haast-ontbijt
Haast-ontbijt
© Kruidvat
Haast-ontbijt
Haast-ontbijt
© Kruidvat

Kruidvat luidt de zomer uit met een nieuwe commercial in de serie met ‘chaotische moeder Lies’. Zij moet haar kinderen weer voor de eerste keer naar school brengen, maar slaapt door haar wekker heen, met haastige ochtendrituelen tot gevolg. ‘We gaan er weer VOORdeel’, roept de retailer aan het einde van de commercial. Volgens Kruidvat geldt voor veel mensen dat ze weer een beetje op gang moeten komen en wennen aan de hectiek van alledag. Dit is de commercial:

related partner content for mobile comes here

We gaan er weer VOORdeel commercial | Kruidvat nazomer campagne

Kruidvat wekdienst

Kruidvat borduurt op social media voort op de campagne. Daar zijn korte en vrolijke scènes te zien van de verschillende ‘opstartmomentjes’ van Lies. Kruidvat roept zijn volgers vervolgens op om vrienden, collega’s of familieleden te taggen die ook wel eens last hebben van zulke momenten. Kruidvat: ‘Zoals die collega die zich steevast verslaapt of die vriend die met twee verschillende sokken op het werk verschijnt.’

Zij kunnen worden opgegeven voor Kruidvat Wekdienst, waarbij Kruidvat een team zegt te hebben klaarstaan om te helpen met goed opstarten. ‘Met de voordelige verzorgings- en beautyproducten van Kruidvat.’ Ook geeft Kruidvat speciale ‘opstartpakketten’ weg vol Kruidvat-producten die je helpen bij je ochtendroutine.

De campagne is vanaf maandag zien. De introductie wordt op verschillende manieren ondersteund, zoals op tv, radio en social media.

Credits

Kruidvat: Deborah Klein, Ingeborg Ligteringen en Brenda Smith

Reclamebureau: DDB Unlimited & Eigen Fabrikaat

Productiemaatschappij: Annomann

Mediabureau online: GHG Mediabureau

RTV: Initiative

Social media: Blossom

Geïntegreerd concept: DDB Unlimited & Eigen Fabricaat

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in