BN’ers hangen de vuile was buiten in nieuwe campagne van Persil


Persil, onderdeel van Henkel, presenteert een nieuwe contentcampagne: ‘De vuile was van…’. De online-miniserie laat zien ‘hoe vlekkeloos het leven is' van enkele BN’ers. Dat valt vies tegen volgens het wasmiddelenmerk. De campagnevideo’s geven een blik in het leven van Edsilia Rombley, Bettina Holwerda, Bibi Breijman en Patrick Martens. Die allen schijnbaar, en in tegenstelling tot de social-media-realiteit, ook vuile was hebben.
De miniserie is ontwikkeld door Wavemaker Amsterdam, in samenwerking met Motion Content Group en &C Media.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijCommunications Director
World Press PhotoDigital Advertising Specialist
De HorecabondVideo: 'Lipstickvlekken en J.Lo': Edsilia Rombley
Campagne-uitrol door &C
&C Media, het mediamerk van Chantal Janzen, publiceert de contentvideo's op het eigen platform. Tevens is er een doorvertaling aangekondigd in de komende printeditie van het magazine &C. De miniserie is de opvolger van Persil’s Picture Perfect-campagne die Nienke Plas vorig jaar presenteerde.
Persilvideo met Bibi Breijman - &C
Thematiek
Lisa Brouwer, brand manager Persil & Fleuril, stipt nogmaals aan dat het publiek op social media vaak alleen maar de perfecte plaatjes ziet van de sterren waardoor afgevraagd kan worden of ‘jij de enige bent die thuis worstelt met de was terwijl dit onderwerp natuurlijk bij iedereen speelt'.
Brouwer legt vervolgens uit dat ‘Herkenbaarheid’ daarom een veel terugkerend thema in de verschillende online-campagnes is van het merk. ‘Met deze serie willen we niet alleen op een engaging manier de dagelijkse was-strubbelingen laten zien, maar positioneren we Persil ook als de oplossing voor een perfect schone en vlekvrije was.’
Engaging entertainment
De content van de videoserie brengt naast de presentatie van de kernwaarde van Persil ook een flinke dosis relevante en engaging entertainment brengen, vindt Roy Boere, influencer & content director bij Wavemaker.
Bram de leeuw, creative strategy director &C BrandStudio bij &C Media, vergelijkt de 4-delige videoserie van Persil zelfs met de Vogue-serie ‘73 Questions’, alleen dan gemaakt met 'een dikke &C knipoog'.
Lees ook:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid