Overslaan en naar de inhoud gaan

BN’ers hangen de vuile was buiten in nieuwe campagne van Persil

De vierdelige-miniserie van het wasmiddel-merk wordt gepubliceerd door &C, het mediamerk van Chantal Janzen.
Edsilia Rombley hangt de vuile was buiten voor Persil
Edsilia Rombley hangt de vuile was buiten voor Persil
© Wavemaker / &C
Edsilia Rombley hangt de vuile was buiten voor Persil
Edsilia Rombley hangt de vuile was buiten voor Persil
© Wavemaker / &C

Persil, onderdeel van Henkel, presenteert een nieuwe contentcampagne: ‘De vuile was van…’. De online-miniserie laat zien ‘hoe vlekkeloos het leven is' van enkele BN’ers. Dat valt vies tegen volgens het wasmiddelenmerk. De campagnevideo’s geven een blik in het leven van Edsilia Rombley, Bettina Holwerda, Bibi Breijman en Patrick Martens. Die allen schijnbaar, en in tegenstelling tot de social-media-realiteit, ook vuile was hebben. 

related partner content for mobile comes here

De miniserie is ontwikkeld door Wavemaker Amsterdam, in samenwerking met Motion Content Group en &C Media. 

Video: 'Lipstickvlekken en J.Lo': Edsilia Rombley

Edsilia Rombley voor Persil / &C

Campagne-uitrol door &C

&C Media, het mediamerk van Chantal Janzen, publiceert de contentvideo's op het eigen platform. Tevens is er een doorvertaling aangekondigd in de komende printeditie van het magazine &C. De miniserie is de opvolger van Persil’s Picture Perfect-campagne die Nienke Plas vorig jaar presenteerde.

Persilvideo met Bibi Breijman - &C

Bibi Breijman voor Persil - &C

Thematiek

Lisa Brouwer, brand manager Persil & Fleuril, stipt nogmaals aan dat het publiek op social media vaak alleen maar de perfecte plaatjes ziet van de sterren waardoor afgevraagd kan worden of ‘jij de enige bent die thuis worstelt met de was terwijl dit onderwerp natuurlijk bij iedereen speelt'. 

Brouwer legt vervolgens uit dat ‘Herkenbaarheid’ daarom een veel terugkerend thema in de verschillende online-campagnes is van het merk. ‘Met deze serie willen we niet alleen op een engaging manier de dagelijkse was-strubbelingen laten zien, maar positioneren we Persil ook als de oplossing voor een perfect schone en vlekvrije was.’ 

Engaging entertainment

De content van de videoserie brengt naast de presentatie van de kernwaarde van Persil ook een flinke dosis relevante en engaging entertainment brengen, vindt Roy Boere, influencer & content director bij Wavemaker.

Bram de leeuw, creative strategy director &C BrandStudio bij &C Media, vergelijkt de 4-delige videoserie van Persil zelfs met de Vogue-serie ‘73 Questions’, alleen dan gemaakt met 'een dikke &C knipoog'. 

Lees ook:

Credits

Opdrachtgever: Henkel

Head of Marketing Henkel Nederland, Laundry & Homecare: Kim Severijn – Van der Aar

Brand Manager Persil & Fleuril: Lisa Brouwer

 

Bureau: Wavemaker 

Influencer & Content Director: Roy Boere

Creative Director: Richard Hol

 

Partner: Motion Content Group

Branded Content Director: Charlotte Grotenhuis

Project manager: Celine de Vries 

 

Partner: &C Media

Productie: &C BrandStudio

Creative Director: Bram de Leeuw

Projectmanagers: Dionne van Haaren, June Peeters

DOP: Jeroen Niessink

Edit: Daphne Ooms

Voice-over: Danny Rook 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in