Overslaan en naar de inhoud gaan

Hornbach opnieuw op zoek naar Beste Klusser van Nederland

De presentatie van het campagneconcept, dat het vijfde jubileum viert, is in handen van Maxim Hartman.
Hornbach opnieuw op zoek naar Beste Klusser van Nederland
Hornbach opnieuw op zoek naar Beste Klusser van Nederland
© IDTV
Hornbach opnieuw op zoek naar Beste Klusser van Nederland
Hornbach opnieuw op zoek naar Beste Klusser van Nederland
© IDTV

Hornbach lanceert een campagne waarin het aankondigt opnieuw op zoek te zijn naar de Beste Klusser van Nederland. Het is in de commercial Maxim Hartman die aankondiging doet en die de presentatie van het het concept op zich neemt tot de uiteindelijke finale: De Nacht van Hornbach.

related partner content for mobile comes here

De bouwmarkt legt uit dat er tijdens die nacht vier klussers zijn die de strijd met elkaar aangaan voor de prijs: De Gouden Hamer. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met IDTV, dat eveneens verantwoordelijk is voor de online-productie van de finale.

Maarten Post, hoofd marketing & communicatie Hornbach Nederland vindt dat de groot denkende en ultieme klussers in Nederland het grootste podium verdienen om hun klus-skills te laten zien, dat moet De Nacht van Hornbach worden. Post legt daarvoor uit dat de vier klusfinalisten tijdens de finale een Hornbach-bouwmarkt tot hun beschikking krijgen als strijdtoneel.

Creatieve laag toegevoegd

Frank Goren, head of strategy van IDTV, zegt dat er een nieuwe creatieve laag toegevoegd is aan het ‘langlopend succesverhaal van De Beste Klusser van Nederland’. ‘Met het format De Nacht van Hornbach combineren we optimaal onze jarenlange ervaring als tv-makers met de online kennis van ons content- en experience tak IDTV+.’

De commercial: Ben jij de Beste Klusser van Nederland?

Hornbach: Ben jij de Beste Klusser van Nederland?

De campagne en uitrol

De campagne wordt uitgerold op print, in buitenreclame, op radio, online en social media. Klussers worden opgeroepen zich aan te melden en ‘hun ultieme klusproject te uploaden op de campagnepagina om vervolgens zoveel mogelijk stemmen te verzamelen.

De uiteindelijke winnaar mag zich een jaar lang Beste Klusser van Nederland noemen en wint volgens Hornbach naast de hamer landelijke roem: ‘hij of zij zal te zien zijn in een winnaarscampagne door heel Nederland’.

Lees ook: Hornbach: ‘Dumpen of aanpakken?!’

Credits

Verantwoordelijk bij de klant: Maarten Post

Creatie & productie: IDTV

Social: BlauwGras

Deelnemersregistratie: Visitor control

Mediabureau: MediaPlus

PR: Van Hulzen Communicatie

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in