Overslaan en naar de inhoud gaan

Jägermeister: ‘Step into the exciting unknown’

Jägermeister rolt een nieuwe strategie uit, dit is de eerste campagne.
Excitement lies in the unknown
Excitement lies in the unknown
© Jägermeister
Excitement lies in the unknown
Excitement lies in the unknown
© Jägermeister

Openstaan voor verrassingen door in het opwindende onbekende te stappen. ‘Wie dat durft is een Meister’. Dat is in een notendop de nieuwe strategie van Jägermeister en tevens de basis van de nieuwe campagne (bureau: Indie).

related partner content for mobile comes here

In de eerste campagnefilm wordt een groep vrienden uitgenodigd om naar een onverwachte locatie te komen. Dat blijkt een booreiland gebracht te zijn waar ze een ‘uniek en geweldig feest’ meemaken. De wijsheid – een zogenoemde ‘Meister Wisdom’ – waar de commercial mee wordt afgesloten, luidt: ‘excitement lies in the unknown’.

JAGERMEISTER_Meister_Wisdoms_20 SEC

Meister Wisdom

Verschillende van die ‘Meister Wisdoms’, bedoeld als prikkelende wijsheden, gaan in de komende commercials onder dit concept een rol spelen.

Volgens de senior brand manager van Jägermeister, Kas Knikkink, blijft het merk met deze strategie en dit idee dicht bij de kern van het merk. ‘Maar we spreken een nog bredere doelgroep aan dan voorheen. Want meer spanning en sensatie, het doorbreken van je normale patronen… wie wil dat nou niet? Met terugwerkende kracht is dit al jaren de kern van onze events en activaties; met deze communicatie maken we een slag qua consistentie en worden ze nog herkenbaarder en spannender.

De campagne is nu te zien in social en digital. Later volgen onder andere televisie, cinema en outdoor advertising.

Credits

Creative Agency               : Indie Amsterdam

Client                               : Kas Knikkink, Trix Klerks, Patricia Sung & Jörg Staege

Strategie:                         : Indie en Margot Bouwman

Production Company        : Popcorn Brain

Director                            : Emily McDonald

Photographer                   : Dennis Branko

D.O.P.                             : Henry Lockyer

Editor                               : Sophie Friederichs

Post-Production                : Dead Pixel

VFX Supervisor                : Tim Smit

Grading                            : BLACK KITE

Music                               : Go GoldenJunk

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Andy Mosmans

Je moet wel erg veel Jagermeisters ophebben om dit als authentiek te ervaren ?

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in