Pakjesboot raakt uit koers in nieuwe Hema-campagne
De pakjesboot van Sinterklaas is weer in Nederland. Nét op tijd gelukkig, want het scheelde niet veel of de boot was een stuk later aangekomen. Hoe dat komt, wordt duidelijk in de nieuwe Sinterklaascampagne van Hema, die is ontwikkeld door Hotel L'Amour.
De hoofdrol in de campagne is weggelegd voor knuffel Siepie, het beste vriendje van Takkie, bekend uit de boeken van Annie M.G. Schmidt.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisLidewij Baneke, campagnemanager Hema: 'Sinterklaas is een echt kinderfeest, dus we wilden een campagne maken die een feest voor kinderen is om te zien. Volgens ons is dat dankzij de speelse Siepies goed gelukt.'
Peter van Rij van Hotel L'Amour: 'De film zit vol kleine details die heel grappig en 'echt Hema' zijn als je ze ontdekt. De lol die we met onze vrienden van Hema hadden, zie je terug in de campagne.'
De campagne wordt uitgerold op televisie en online. Rond de kerstdagen moet het vervolg op de campagne uitkomen, meldt Hotel L'Amour tot slot.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid