Overslaan en naar de inhoud gaan

GroupM gaat strategische samenwerking aan met The Invaders

GroupM werkt voor haar klanten exclusief samen met gaming for brands bureau The Invaders.
Shutterstock mobile gaming
© Afbeelding: Shutterstock
Shutterstock mobile gaming
© Afbeelding: Shutterstock

GroupM en gaming for brands bureau The Invaders kondigen een exclusieve strategische samenwerking aan. Op klantniveau werkten de twee partijen al nauw samen. Dit gaan ze nu verder uitbreiden. GroupM wordt de exclusieve partner in strategie en business development.

'GroupM is continue op zoek naar kanalen waarmee specifieke doelgroepen op een zo relevant mogelijke manier en in een natuurlijke omgeving bereikt kunnen worden. Gaming en de gaming community zijn daar een goed voorbeeld van’, zegt ceo Maiko Valentijn. Hij kondigde de stap recent al aan tijdens This Year Next Year, het jaarlijkse event van GroupM.

related partner content for mobile comes here

The Invaders gaat de gaming hub van GroupM creatief invullen. 'Daarmee kunnen we onze klanten de beste totaaloplossing op het gebied van gaming aanbieden, een doelgroep en generatie die over het algemeen lastiger te bereiken is met tradionele mediakanale, zegt Valentijn.

Frieda Ulsamer de Waard van The Invaders: 'Om van gaming een volwassen marketingkanaal te maken moet je enerzijds creatief volledige focus hebben op deze specifieke cultuur en community en anderzijds in staat zijn om dat zo goed mogelijk te schalen. Samenwerking met GroupM is daarom essentieel.'

De afgelopen periode werkten The Invaders & GroupM al op verschillende klanten samen in zowel Nederland als de Verenigde Staten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in