Overslaan en naar de inhoud gaan

Strateeg en adviseur Inge Meilink stapt over naar Van Luyken

Ze treedt toe tot managementteam. Bureau neemt haar bedrijf The Smart Engine over en incorporeert deze in bedrijfsvoering.
Vlnr Youssef Eddini, Maaike Vissink, Inge Meilink en Erik Visser
Vlnr Youssef Eddini, Maaike Vissink, Inge Meilink en Erik Visser
Vlnr Youssef Eddini, Maaike Vissink, Inge Meilink en Erik Visser
Vlnr Youssef Eddini, Maaike Vissink, Inge Meilink en Erik Visser

Inge Meilink, sinds 2019 associate partner van Van Luyken, versterkt het managementteam van het communicatiebureau. Dit bestaat naast Meilink uit Maaike Vissink, verantwoordelijk voor De Trainingsstudio, en managing partners Erik Visser en Youssef Eddini.

related partner content for mobile comes here

Meilink wordt verantwoordelijk voor de pijlers Advies, Crisis en Interim-oplossingen. De Van Luyken pijler Interim-oplossingen krijgt de naam ‘The Smart Engine’, het bedrijf waarmee Inge voorheen zelfstandig interim- en searchopdrachten uitvoerde voor diverse klanten.

Combineren

Door de integratie van The Smart Engine krijgt Van Luyken toegang tot ruim 700 marketing- en communicatieprofessionals, zegt Youssef Eddini. Daarmee kan het bureau klanten beter te voorzien van tijdelijke capaciteit.

Inge Meilink noemt deze stap een 'win-win' die zowel de advies- en crisistak van Van Luyken versterkt als de interim-bemiddeling van The Smart Engine.

Meilink: 'We combineren nu nog sterker onze strategische inhoud met uitvoerende handen. Dat past ons beiden uitstekend en ik zie er naar uit onze klanten met ons mee te laten groeien.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in