Overslaan en naar de inhoud gaan

Wouter Moen leidt nieuwe IPG-bureau Kinesso

Kinesso is sinds oktober het nieuwe op technologie gebaseerde performancemarketingbureau binnen de groep.
Wouter Moen
Wouter Moen

IPG Mediabrands Nederland heeft Wouter Moen (40) aangesteld als managing director van performancebureau Kinesso. Hij volgt hiermee Saskia Wagenmakers op, die
in oktober benoemd werd als ceo.

related partner content for mobile comes here

Moen was al werkzaam bij Kinesso als director of operations & people. Eerder vervulde hij onder meer de rol van director of operations bij dentsu en had hij diverse functies bij iProspect (dentsu) en daar werkte hij al samen met Wagenmakers. 

Moen: 'Ik kijk ernaar uit om met onze experts in Groningen en Amsterdam aan de slag te gaan. Wij hebben de ambitie om verder te versnellen op data-gestuurde strategieën, AI-toepassingen en groei in e-commerce, maar ook consultancy bij inhousing en het creëren van op maat gemaakte marktplaatsen.' 

In oktober werd aangekondigd dat Kinesso een nieuw op technologie gebaseerd performancemarketingbureau is binnen de bureaugroep. Matterkind en Reprise zijn in Kinesso opgegaan. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in