Overslaan en naar de inhoud gaan

Zo verdwenen de fameuze bureaunamen JWT en Wunderman en maakt VML z'n entree

Wunderman Thompson wordt VML. Global chief creative officer Bas Korsten van Wunderman Thompson krijgt een nieuwe rol binnen het netwerk.
Mark Read
WPP-ceo Mark Read
Mark Read
WPP-ceo Mark Read

Reclame- en marketingbureau Wunderman Thompson gaat voortaan verder onder de naam VML. Dit heeft WPP bekendgemaakt. Erwin Jansen van Wunderman Thompson Benelux laat weten dat de naamsverandering ook in Nederland wordt doorgevoerd.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Jan Rijkenberg

En de klant maar vertellen hoe belangrijk merk consistentie is.

René Verhagen

Ogilvy en Wavemaker gaan op in Mindshare Creative.
VML wordt VML Mindshare Creative by WPP.
VML Mindshare Creative wordt VMLMC/WPP.
VMLMC/WPP wordt WPP.
WPP beklijft niet en introduceert nieuw label met roots:
J. Walter Thompson.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in