Overslaan en naar de inhoud gaan

BNR kiest Natwerk om het audiomerk verder te ontwikkelen

Het bureau gaat 'een cruciale rol' spelen bij het ontwikkelen van strategie en concepten om BNR beter te positioneren.
BNR Nieuwsradio
© ANP
BNR Nieuwsradio
© ANP

BNR schakelt Natwerk in om 'het BNR-merk naar nieuwe hoogten te brengen.' Oftewel, het 'ontwikkelen van strategie en concepten om BNR nog beter te positioneren als de sterkste audiocontent provider op het gebied van politiek en zakelijk nieuws.' Natwerk spreekt van een unieke kans om hun propositie te bewijzen. 

related partner content for mobile comes here

Meer persoonlijkheid

De keuze voor Natwerk is gevallen na een zomer van nauw contact en strategische overwegingen, meldt BNR. Het audiomerk zegt de grootste commerciële podcastuitgever van Nederland te zijn en heeft afgelopen maanden een transformatie ondergaan. En nu? 

Sharine de Rooij, marketingdirecteur van BNR: 'We maken een geweldig nieuwsproduct. We willen meer persoonlijkheid, meer kleur en meer lef aan het merk geven. We beschikken over de meest kritische journalisten en redacteuren in de branche, we leveren relevante content voor ondernemers, podcastliefhebbers en voor het politieke speelveld. Dit willen we gaan vertellen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in