Overslaan en naar de inhoud gaan

HYPR trekt Bart de Vries aan als managing director

Bart de Vries stapt over van House of Sports naar HYPR.
bart de vries
Managing director Bart de Vries van HYPR
bart de vries
Managing director Bart de Vries van HYPR

Advertentieplatform HYPR stelt per 1 december Bart de Vries (54) aan​ ​als managing director. Bij HYPR zijn 562 lokale krantentitels en 1.200 nieuwssites aangesloten. Het bedrijf heeft dit jaar ToLocal overgenomen. Oprichter Frank-Paul ter Berg vervulde de afgelopen maanden de functie van MD, hij gaat binnen het bedrijf de rol van innovatie & business development director oppakken.  

related partner content for mobile comes here

De Vries heeft ruim 25 jaar ervaring in de mediabranche. Hij was tot 2021 CCO van JCDecaux. De afgelopen twee jaar was hij business manager bij sportmarketingbureau House of Sports. Bij HYPR wordt hij verantwoordelijk voor het op de kaart zetten van het bedrijf bij (inter)nationale adverteerders en mediabureaus, het stimuleren van groei en het vormgeven van het platform om deze groei te managen. 

De Vries: ‘Ik ben mijn carrière begonnen bij een huis-aan-huiskrant, waardoor mijn emotionele band met dit medium en het ondernemerschap dat erbij komt kijken, altijd groter is geweest dan met andere nieuwsmedia. Ik vind het dan ook mooi om nu met HYPR de lokale nieuwsmedia een groter aandeel te bezorgen in de mediamix van nationale adverteerders.’ 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in