Overslaan en naar de inhoud gaan

Strategische samenwerking Havas Media en RetailMedia.One

'Nog uitdagingen rond snelgroeiende retailmedia.'
retailmedia Lipton
retailmedia Lipton

Havas Media is een strategische samenwerking begonnen met RetailMedia.One, het omni-channel retail media platform. De samenwerking moet het mediabureau in staat stellen om op eenvoudige en effectieve wijze retailmedia 'op schaal' in te zetten. De samenwerking komt op een moment dat retailmedia in Nederland snel evolueert. Recent kondigde ook Hema aan een eigen retailmedianetwerk te beginnen.

related partner content for mobile comes here

Maar er zijn ook uitdagingen rond vlotte, eenvoudige en effectieve activering, zegt Thijs Muller, ceo van Havas Media Nederland. Daarom kiest het bureau voor een samenwerking met RetailMedia.One. 'Dat heeft een grote verzameling van retailmedia inventory van diverse Nederlandse retailers samengebracht op één platform. Belangrijk is dat het platform dit gehele proces automatiseert, waaronder activering, meting en optimalisatie.'

Jasmijn Bouwmeester, client managing partner van Havas Media Nederland verwacht dat Havas Media zich in de komende jaren verder zal ontwikkelen als een 'data-
gedreven specialist in effectieve toepassing van retailmedia'.

Vierde grootste mediumtype

GroupM schat de markt nu al in op meer dan 275 miljoen euro en aan het einde van het jaar 350 miljoen euro. Daarmee zou retailmedia het vierde grootste mediumtype zijn.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in