Overslaan en naar de inhoud gaan

Tony’s Chocolonely kiest The Romans Amsterdam voor mondiale communicatie

In Nederland blijft chocolademerk samenwerken met De Issuemakers en met Pow Comms.
actie tony's
PR-actie uit 2021 toen Tony's Look a Like-repen uitbracht om aandacht te vragen voor moderne slavernij in chocolade-industrie
actie tony's
PR-actie uit 2021 toen Tony's Look a Like-repen uitbracht om aandacht te vragen voor moderne slavernij in chocolade-industrie

Tony's Chocolonely heeft The Romans in de arm genomen voor de mondiale communicatie. Het kantoor van The Romans in Amsterdam, dat in september is geopend, verzorgt de werkzaamheden voor Tony's en rapporteert aan het mondiale merkteam in Nederland.

related partner content for mobile comes here

Julie Veryser, global head of brand bij Tony's Chocolonely, zei: ‘We waren bekend met het werk van The Romans in Londen en wilden graag met hen samenwerken nu ze hun kantoor in Amsterdam hebben gelanceerd.’

Tony's groeit hard internationaal en wil dat blijven doen.The Romans Amsterdam geeft doorlopend strategisch advies en coördineert het werk van de bureaus in de markten waar Tony’s actief is. Naast Nederland zijn dat België, Denemarken, Finland, Duitsland, Zweden, het VK en de VS.

In Nederland blijft Tony's samenwerken met De Issuemakers, dat zich richt op corporate communicatie, en met Pow Comms, voor het food- en consumerdeel.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in