Overslaan en naar de inhoud gaan

Verzorgingsmerk Naïf noemt zich met trots naïef in nieuwe merkcampagne

Creatief bureau Truus tekende voor het concept, Pink verzorgde de mediastrategie.
De abricampagne
Naïf werd opgericht met de ambitie om de verzorgingsindustrie eerlijker en transparanter te maken.
De abricampagne
Naïf werd opgericht met de ambitie om de verzorgingsindustrie eerlijker en transparanter te maken.

Verzorging zonder zorgen
De nieuwe merkcampagne, met de pay-off Naïf. Verzorging zonder zorgen, sluit naadloos aan bij de missie van het B-Corp gecertificeerde merk. Naïf ontwikkelt huidvriendelijke verzorgingsproducten voor baby's, kinderen en (aanstaande) ouders – altijd zonder schadelijke ingrediënten zoals microplastics of siliconen. De campagne zet in op vertrouwen: ouders moeten zich geen zorgen hoeven maken over wat er in een product zit, stelt het merk.

“Bij Naïf vinden we dat goede verzorging de norm moet zijn, niet de uitzondering,” zegt Jette van Exter, verantwoordelijk voor Brand & Communication bij Naïf. “Truus heeft deze boodschap perfect gevangen in onze nieuwe merkcampagne.”

Ode aan het echte ouderschap
De campagne richt zich op herkenbare, rommelige maar liefdevolle momenten tussen ouder en kind. Naïf wil met de slogan ‘Noem ons Naïf’ juist laten zien dat eenvoud en eerlijkheid een bewuste keuze zijn – niet een gebrek aan kennis of ambitie.

De campagnefilmpjes zijn voorzien van voice-overs die zijn ingesproken door medewerkers van Naïf zelf, om de boodschap nog persoonlijker te maken.

Van Nederland tot Oostenrijk
De campagne is vanaf deze week te zien in Nederland, Duitsland, België en Oostenrijk. Het betreft een volledige 360°-campagne, ondersteund door een mediastrategie van bureau Pink.

Naïf wil ouders ontzorgen
Naïf werd opgericht met de ambitie om de verzorgingsindustrie eerlijker en transparanter te maken. Als B-Corp streeft het merk naar duurzaamheid en kwaliteit, met producten die vrij zijn van onnodige toevoegingen. Daarmee wil Naïf niet alleen ouders ontzorgen, maar ook een positieve impact maken op de industrie als geheel.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in