
Verzorgingsmerk Naïf lanceert een nieuwe merkcampagne met de uitgesproken boodschap: "Noem ons Naïf". Daarmee onderstreept het merk zijn missie om verzorging simpel, eerlijk en zorgeloos te maken. Creatief bureau Truus tekende voor het concept, Pink verzorgde de mediastrategie.
Verzorging zonder zorgen
De nieuwe merkcampagne, met de pay-off Naïf. Verzorging zonder zorgen, sluit naadloos aan bij de missie van het B-Corp gecertificeerde merk. Naïf ontwikkelt huidvriendelijke verzorgingsproducten voor baby's, kinderen en (aanstaande) ouders – altijd zonder schadelijke ingrediënten zoals microplastics of siliconen. De campagne zet in op vertrouwen: ouders moeten zich geen zorgen hoeven maken over wat er in een product zit, stelt het merk.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandAfdelingsmanager Bestuur en Communicatie
Gemeente HaarlemManager Corporate Communicatie
ROC van Amsterdam - Flevoland“Bij Naïf vinden we dat goede verzorging de norm moet zijn, niet de uitzondering,” zegt Jette van Exter, verantwoordelijk voor Brand & Communication bij Naïf. “Truus heeft deze boodschap perfect gevangen in onze nieuwe merkcampagne.”
Ode aan het echte ouderschap
De campagne richt zich op herkenbare, rommelige maar liefdevolle momenten tussen ouder en kind. Naïf wil met de slogan ‘Noem ons Naïf’ juist laten zien dat eenvoud en eerlijkheid een bewuste keuze zijn – niet een gebrek aan kennis of ambitie.
De campagnefilmpjes zijn voorzien van voice-overs die zijn ingesproken door medewerkers van Naïf zelf, om de boodschap nog persoonlijker te maken.
Van Nederland tot Oostenrijk
De campagne is vanaf deze week te zien in Nederland, Duitsland, België en Oostenrijk. Het betreft een volledige 360°-campagne, ondersteund door een mediastrategie van bureau Pink.
Naïf wil ouders ontzorgen
Naïf werd opgericht met de ambitie om de verzorgingsindustrie eerlijker en transparanter te maken. Als B-Corp streeft het merk naar duurzaamheid en kwaliteit, met producten die vrij zijn van onnodige toevoegingen. Daarmee wil Naïf niet alleen ouders ontzorgen, maar ook een positieve impact maken op de industrie als geheel.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee