
Limonademerk Raak laat de 'speelsheid en vreugde' los in zijn nieuwe merkcampagne, die is ontwikkeld door Natwerk. De boodschap: 'Dat is niet raar, dat is Raak.'
Raak, dat zich niet geheel bescheiden profileert als 'het derde snelst groeiende A-merk van Nederland', zet de gedachte voort die drie jaar geleden is ingezet, namelijk 'het omarmen van je innerlijke kind'.
De normaalste zaak
In de campagnevideo's wordt wederom op een speelse manier het gevoel van Raak (onderdeel van United Softdrink) tot leven gebracht. 'Want wat voor volwassenen misschien gek lijkt, is voor kinderen de normaalste zaak van de wereld. Door mee te doen met de fantasie en het plezier van hun kinderen, creëren ouders niet alleen onvergetelijke herinneringen, maar versterken ze ook de band met hun kroost', aldus Raak.
Het merk moedigt ouders daarom aan om zich niets aan te trekken van wat anderen denken en simpelweg mee te spelen. Want: dat is niet raar, dat is Raak. De verschillende video's worden uitgerold op televisie en via online kanalen.
Vacatures
Teammanager Communicatie
Waterschap ZuiderzeelandDirecteur / Bestuurder
City Marketing Heerlen via Colourful PeopleCommunicatiemedewerker
de Nederlandse Orde van Belastingadviseurs (NOB)Het innerlijke kind
Natwerk: 'In de wereld van volwassenen worden veel dingen al snel als raar gezien. Je rolt niet zomaar een heuvel af en je klimt ook niet in een boom. Maar voor kinderen is dat juist 'raak'. Het omarmen van ons innerlijke kind is de kern van de campagne.'
De campagne wordt verder online versterkt met '100 dingen voor ze groot zijn', een lijst van activiteiten en winacties die ouders kunnen doen voordat hun kinderen groot zijn.
Credits:
Klant: Raak (united softdrinks)
Bureau: Natwerk
Productie: Uhu Productions
Producer: Pam van Praag
Regie: Henk Loorbach
Sounddesign: Postoffice
Edit offline: Lisette van der Lee (Editors)
Grading: Bart Voorsluis
CGI: Marc van Oene
Edit online: Miguel Smit
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid