Overslaan en naar de inhoud gaan

Kinderlijke vreugde in nieuwe merkcampagne Raak

Natwerk tekende voor concept en creatie.
raak
Raak laat het kind in zichzelf los.
raak
Raak laat het kind in zichzelf los.

Limonademerk Raak laat de 'speelsheid en vreugde' los in zijn nieuwe merkcampagne, die is ontwikkeld door Natwerk. De boodschap: 'Dat is niet raar, dat is Raak.' 

Raak, dat zich niet geheel bescheiden profileert als 'het derde snelst groeiende A-merk van Nederland', zet de gedachte voort die drie jaar geleden is ingezet, namelijk 'het omarmen van je innerlijke kind'. 

related partner content for mobile comes here

De normaalste zaak

In de campagnevideo's wordt wederom op een speelse manier het gevoel van Raak (onderdeel van United Softdrink) tot leven gebracht. 'Want wat voor volwassenen misschien gek lijkt, is voor kinderen de normaalste zaak van de wereld. Door mee te doen met de fantasie en het plezier van hun kinderen, creëren ouders niet alleen onvergetelijke herinneringen, maar versterken ze ook de band met hun kroost', aldus Raak.

Het merk moedigt ouders daarom aan om zich niets aan te trekken van wat anderen denken en simpelweg mee te spelen. Want: dat is niet raar, dat is Raak. De verschillende video's worden uitgerold op televisie en via online kanalen.

Het innerlijke kind

Natwerk: 'In de wereld van volwassenen worden veel dingen al snel als raar gezien. Je rolt niet zomaar een heuvel af en je klimt ook niet in een boom. Maar voor kinderen is dat juist 'raak'. Het omarmen van ons innerlijke kind is de kern van de campagne.'

De campagne wordt verder online versterkt met '100 dingen voor ze groot zijn', een lijst van activiteiten en winacties die ouders kunnen doen voordat hun kinderen groot zijn.

Credits:
Klant: Raak (united softdrinks)
Bureau: Natwerk
Productie: Uhu Productions
Producer: Pam van Praag
Regie: Henk Loorbach
Sounddesign: Postoffice
Edit offline: Lisette van der Lee (Editors)
Grading: Bart Voorsluis
CGI: Marc van Oene
Edit online: Miguel Smit

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in