Japie Stoppelenburg (Truus): 'Wij maken reclame voor mensen buiten de grachtengordel'


In de derde aflevering van Just Getting Started is Japie Stoppelenburg van Truus Amsterdam te gast. Hij vertelt onder meer hoe Truus in slechts twee jaar tijd uitgroeide van 'een freelance klus' tot een volwaardig bureau met 38 creatieven.
Geen havermelk
Stoppelenburg: 'Truus maakt reclame voor mensen buiten de grachtengordel die niet weten wat een HIIT-klasje of havermelkkoffie is.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBeluister 'm hieronder:
Poen en pitches
Met de nieuwe maandelijkse podcastserie Just Getting Started, gepresenteerd door Danijel Dercksen, Lars Reimink en Lucas Boon, brengen VIA en Adformatie de nieuwe generatie bureaudirecteuren over het voetlicht. Iedere maand wordt een jonge bureaubaas ondervraagd over de start en groei van het bureau aan de hand van vier thema's: personeel, poen, pitches en proces. Eerder waren Michan Tolman (Popcorn Stories) en Isabel Boerdam (Green Food Lab) te gast.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid