Overslaan en naar de inhoud gaan

Oxxio neemt afscheid van Dept en kiest voor Truus na pitch

De energieleverancier werkte drie jaar met Dept samen. Het eerste werk van Truus moet nog dit jaar uitkomen.
oxxio
Campagnebeeld van Oxxio
oxxio
Campagnebeeld van Oxxio

Truus is het nieuwe reclamebureau van energieleverancier Oxxio. Een pitch, begeleid door Ivonne Boumeester van 3MO, ging aan deze keuze vooraf.

related partner content for mobile comes here

De pitch liep van april tot juni dit jaar. De centrale vraag in de pitch was het 'bouwen van een 360-campagne voor Oxxio als challenger in de energiemarkt'.

Truus wordt verantwoordelijk voor de communicatiecampagnes en de merkpositionering van Oxxio. Het eerste werk van de hand van het Amsterdamse reclamebureau moet in het laatste kwartaal van dit jaar zichtbaar zijn.

Ander geluid

Oxxio neemt hiermee afscheid van digitaal bureau Dept, waarmee de leverancier de afgelopen ruim drie jaar samenwerkte. Thomas van Slooten, head of account Dept: 'We hebben met veel plezier aan de rebranding van Oxxio gewerkt. Hiermee is het merk klaar om samen met Truus een ander geluid in de energiemarkt te laten horen.'

Claudia Schoonakker, marcom-specialist Oxxio: 'Met Dept hebben we een mooie basis neergelegd, nu is het tijd voor de volgende stap. Truus is impactvol, een tikkeltje rebels en altijd positief. Samen gaan we de snel veranderende energiemarkt uitdagen. Het hoeft allemaal niet zo ingewikkeld te zijn, toch?'

Japie Stoppelenburg, oprichter Truus: 'Oxxio is net als wijzelf een challenger, we zijn er klaar voor om samen de markt te veroveren.'

Truus werkt met zo'n 45 mensen voor merken als KFC, Swapfiets en Netflix.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in