Overslaan en naar de inhoud gaan

Digital commerce-bureau DNZ (De Nieuwe Zaak) sluit zich aan bij United Playgrounds

Hiermee is DNZ de volgende overname van United Playgrounds, nadat zij eerder dit jaar agency Globrands overnam.
DNZ x United Playgrounds
DNZ x United Playgrounds

Digital commerce bureau DNZ (De Nieuwe Zaak) sluit zich aan bij United Playgrounds om met een breder pakket aan services, beter in te kunnen spelen op grotere en complexere vraagstukken bij haar klanten. Hiermee is DNZ de volgende overname van United Playgrounds, nadat zij in mei jl. agency Globrands overnam.
 

related partner content for mobile comes here

Al ruim 17 jaar adviseert en begeleidt DNZ organisaties in hun digitale transformatie met digitale strategie, de ontwikkeling en implementatie van eCommerce platformen en full funnel marketing expertise. DNZ werkt onder andere voor klanten als Bouwmaat, Makro, Intersport, Heutink, CliniClowns, Bertus, Lekkerland, Studio Anneloes, Wasco en Alzheimer Nederland.
 

Johan Keurentjes (Managing Director DNZ): ‘We zijn trots dat we de verschillende fases van groei succesvol hebben doorlopen en zijn ervan overtuigd dat we als onderdeel van United Playgrounds samen met onze tachtig collega’s verder kunnen bouwen aan een geweldige toekomst. Het is een logische stap voor DNZ omdat we de ambitie hebben om onze klanten en medewerkers continu te laten groeien door een volgende stap te zetten in digitale volwassenheid. DNZ is nu zelf toe aan een volgende stap en die zetten we met veel vertrouwen samen met United Playgrounds. Persoonlijk vind ik het een voorrecht om in een ambitieuze groep met prachtige merken te kunnen blijven ondernemen.’

Oprichter DNZ, Jurriën Kerstholt: 'In 2005 is DNZ gestart als nieuwe, ambitieuze eCommerce specialist. In 17 jaar zijn we een prominente speler geworden in de e-commerce sector. Ik ben enorm blij dat we samen met United Playgrounds de volgende stap kunnen zetten. In deze groep worden we nog relevanter voor onze klanten en medewerkers.’

Oprichter en ceo, United Playgrounds: 'Diederik Breijer : ‘Een belangrijk focusgebied voor ons als groep is ‘data & automation’, waarbinnen specifieke skills rondom commerce, data, conversie en techniek samenkomen. Met DNZ halen we een gerenommeerde technische partner binnen de groep, die klanten helpt met design, development en marketing binnen digital commerce en waarmee we de snelle ontwikkeling hierbinnen de komende jaren verder vorm kunnen geven.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in