Overslaan en naar de inhoud gaan

Hertog Jan maakt digitale content voor wel héél geduldige bierliefhebbers

In de loop van zes (6!) jaar krijgen ze zes digitale contenthoofdstukken uitgeserveerd: ‘Digitale Rijpingskelder’.
Miniatuurvoorbeeld
Digitale Rijpingskelder
© Hertog Jan
Miniatuurvoorbeeld
Digitale Rijpingskelder
© Hertog Jan

Hertog Jan, het biermerk uit de stal van AB Inbev komt met ‘Digitale Rijpingskelder’. Dat is een contentmarketingprogramma, dat digitaal wordt uitgesmeerd over zes jaar. (Bureau: Isobar). Het idee is om bierliefhebbers te helpen hun flessen thuis te laten rijpen en te volgen. Dat proces wordt gedurende die 6 jaar ‘begeleid’ door meesterbrouwer Gerard van den Broek. ‘Hij stoomt je klaar om optimaal van je eigen gerijpte fles Grand Prestige te genieten.’

related partner content for mobile comes here

Smaakevolutie

Hertog Jan legt uit: ‘Na het invullen van het brouwjaar en de productiecode die op de fles staat, helpt de meesterbrouwer met het vinden van de juiste plek om de fles thuis weg te leggen en bepaal je een rijpingsdoel.

Elk voltooid jaar geeft toegang tot een nieuw hoofdstuk waarin de meesterbrouwer vertelt over de smaakevolutie in de fles en het degusteren (proeven) van het bier. De hoofdstukken komen overeen met de optimale rijpingstijd van 6 jaar. Alleen liefhebbers met geduld zullen uiteindelijk de volledige ervaring van 6 jaar beleven.’

De campagne rondom de Digitale Rijpingskelder wordt deze week gelanceerd. Met een digitale campagne, communicatie on-pack, winkelvloer activatie en aanwezigheid in de brouwerijwinkel wordt de Digitale Rijpingskelder integraal onderdeel van Grand Prestige als bier.

Hertog Jan - Digitale Rijpingskelder

Credits

Klant: Hertog Jan

Creatief Bureau: Isobar

Realisatie platform: SiteSupport

Videoproductie: Tilt

Mediacampagne: Vizeum

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in