Overslaan en naar de inhoud gaan

Steeds meer mensen verlenen mantelzorg, Nationale-Nederlanden komt ze tegemoet

Met een commercial wil de organisatie zijn verzekering voor mantelzorgverleners onder de man brengen.

Nationale-Nederlanden kaart in zijn commercial een maatschappelijk onderwerp aan. Steeds meer mensen verlenen mantelzorg en daarom heeft de organisatie nu standaard vervangende mantelzorg in zijn aanvullende verzekering. De maatschappij communiceert dit met een persoonlijk verhaal. 

related partner content for mobile comes here

Het eind van het jaar nadert en dit is het startsein van de wervingscampagnes. Nationale-Nederlanden probeert zich te onderscheiden met een commercial over mantelzorg. De video, gemaakt in samenwerking met JWT Amsterdam, gaat over Wiepke. Zij zorgt sinds 2013 elke dag voor haar moeder en staat symbool voor de ruim twee miljoen Nederlanders die voor een langere tijd mantelzorg bieden aan hun naasten. 

Op televisie, radio, online en in de bioscoop communiceert de organisatie over de voordelen. De verzekering biedt bijvoorbeeld een vervangende mantelzorger die 2 weken lang alle taken overneemt. Ook kunnen mensen kiezen voor een mantelzorgmakelaar; iemand die helpt met zorgtaken. En mantelzorgers kunnen een cursus volgen. In alle uitingen verwijst Nationale-Nederlanden naar zijn platform met verhalen, tips, blogs en animatie. 

Credits

Titel: Er is maar één Nederlander zoals jij najaarscampagne 2018
Client: Nationale-Nederlanden
Lancering: 2 december 2018
Creatieve partner: Bas Korsten
Junior creative art: Marius Gottlieb
Junior creative copy: Jasper Korpershoek
Executive strategy director: Daan de Raaf
Strategist: Lisse Mastenbroek

Business director: Erik-Jan Koense
Senior concept producer:
Catherine van Acker

Screen producer: Marco van Prooijen, Kiek Beljaars
Manager Branding:
Daniel Doornhein

Senior brandmanager: Chantal Moreau-Peeters
Brandmanager: Anneke Schaak
Marketeer: Melvin ter Heerdt
Production company: Holy Fools

Director: Susanne Opstal
Producer: Judith Engels
D.O.P:
Pieter Colombijn

Offline editor: Elsbeth Kasteel, Tim Wijbenga
Grading & Online: Tim van Paassen, Compound
Sound: Hielke Praagman
Music: Massive Music

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in