Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit is de jury van de Dutch Marketing Awards 2019

Inzenden kan nog tot 7 december.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Nima, PIM en Adformatie hebben de jury's van de Dutch Marketing Awards 2019 bekendgemaakt. Deze prijzen worden jaarlijks uitgereikt aan het allerbeste wat marketing-Nederland te bieden heeft, zoals de Marketing Company of the Year, Marketing Start up of the Year. Inzenden en nomineren kan nog tot en met 7 december. 

related partner content for mobile comes here

Marketeer of the Year

Susanne van Nierop (Adformatie/Voorzitter)
Henk Jan Beltman (Tony’s Chocolonely)
Rene Repko
Erik van Engelen (directeur a.i. Wildlands Emmen Zoo)

Maton Sonnemans (EY/VODW)
Yvonne Nasar (PIM/RAI)
Luuk Ros (NIMA)

 

Marketing Company of the Year

Marc van Eck (Business Openers/Voorzitter)
Patrick Kuijsters (SNS)
Alexandra Legro (Hunkemöller)
Jeroen Mustert (Wessanen)

Marketing Scale up of the Year

Chantal Groot Kormelink (Voorzitter)
Lotte Enting (Grant Thornton)  
Andy Mosmans (ARA Groep)    
Marcel Aalders  

Marketing Start up of the Year

Saskia Egas Reparaz (Etos/Voorzitter)
Jacqueline Post (Funda)
Heleen Crielaard (Rabobank)    
Ronald Velten (IBM)     

Internal Branding Company of the Year            

Guy van Liemt (Erasmus/Voorzitter)
Matt van der Poel (Fresh Forward)        
Jan Willem Koch (Hallmark)      
Rosella Passier (LIBEMA)           

De uitreiking van de Dutch Marketing Awards vindt plaats op 26 maart in KIT Amsterdam. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in