Overslaan en naar de inhoud gaan

‘FreeFlexers’ trekken Saddam Hussein-achtig beeld om in introductiecampagne voor Temper

‘Zelf het heft in handen nemen door eigen baas te worden’, dat is de merkbelofte van ‘de uber voor werk in horeca en detailhandel’.
Beeld uit de commercial
Beeld uit de commercial
© Temper
Beeld uit de commercial
Beeld uit de commercial
© Temper

Temper, een platform dat zich een digitaal prikbord noemt, waar opdrachtgevers klussen plaatsen en zogenoemde ‘FreeFlexers’ een profiel opbouwen om hun diensten te verkopen, komt met een introductiecampagne die het komende jaar op tv, internet en Out of Home wordt uitgerold (bureau: Truman).

related partner content for mobile comes here

In de commercial zien we een steeds groter groeiende groep jongelingen optrekken naar een standbeeld dat iets weg heeft van een standbeeld een dictator als Saddam Hussein (of Stalin, of Lenin), dat ze vervolgens met vereende krachten omtrekken. Het standbeeld is een metafoor voor de status quo van de inflexibiliteit van flexibel werk. De impliciete oproep is om zelf het heft in handen te nemen door eigen baas te worden. Temper en Truman willen de merkwaarden ‘optimistisch’, ‘inspirerend’ en ‘lef’ in de campagne centraal stellen.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Temper | Horeca & Retail Jobs | Werk waar, wanneer en tegen welk tarief jij wil

Zelfstandig aan de slag

Temper zegt - als nieuwkomer in de wereld van werk - mensen die werken in de horeca en retail te willen activeren om klussen te vinden via hun platform. ‘Dit zijn branches waar je eerder nog niet gemakkelijk zelfstandig aan de slag kon.’

Volgende week op Adformatie leest u een interview met medeoprichter van Temper Niels Arntz en head of marketing Kenneth Wijngaarde.

Credits:

Verantwoordelijk bij klant: Kenneth Wijngaarde, Lisbeth Gruppen

Bureau: Truman

Creatie: Amber Franssen, Paul Hillesum

Strategie: Nadine Komduur, Paul Hillesum

RTV-producer: Sjoerd Oosterhof

Filmproductie: Soda Amsterdam i.s.m. With Milk

Producer: Coen van Berkel, Annette Putman

Regisseur: Amber Franssen

DOP: Nanko Goeting

Sound: Ambassadors

Edit: Coen van Berkel

Fotografie: Nick van den Berg

Temper over Temper

‘Temper is een digitaal prikbord waar opdrachtgevers klussen plaatsen en FreeFlexers een profiel opbouwen om hun diensten te verkopen. Het platform biedt duizenden FreeFlexers een podium waarop zij op laagdrempelige, flexibele wijze hun diensten kunnen aanbieden en gevonden kunnen worden door 4.500+ hotels, restauranthouders en cateraars die een klus voor hen hebben. Sinds de oprichting in 2016 bepalen meer dan 70.000 FreeFlexers zelf waar, wanneer en tegen welk tarief zij werken.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in