Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit is de Sinterklaascommercial van Albert Heijn

De supermarkt stelt dat het bij Sinterklaas juist die kleine dingen zijn die het ‘m doen.​

Hierbij een sneak preview van de Sinterklaas-commercial van Albert Heijn, die vanaf zaterdag 16 november op televisie te zien zal zijn. De supermarkt houdt bij de Sint-commercial vast aan het eerder geformuleerde klantinzicht dat we het met z'n allen hartstikke druk hebben. Voor ouders is de Sinterklaastijd dan ook 'vooral een periode waarin er veel moet worden georganiseerd om het zo leuk en gezellig mogelijk te maken'.

related partner content for mobile comes here

Het heerlijke relaxte avondje is gekomen.

Kost tijd

Albert Heijn zegt te begrijpen dat dat best een uitdaging is. 'Want hoe doe je dat al die weken tot aan Sinterklaasavond zonder dat het al te veel tijd kost? En hoe hou je het betaalbaar?​'

Het zijn bij Sinterklaas volgens Albert Heijn juist die kleine dingen die het ‘m doen.​ Daarom bieden we alle kleine dingen voor het grootste feest van het jaar.

Het heerlijke avondje ook lekker voordelig.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in