Overslaan en naar de inhoud gaan

Bavaria daagt consumenten uit met ‘0.0% of de L*L’-campagne

De Youtube-serie met Streetlab-crew moet bewijzen dat de brouwer een nieuwe standaard zet in het alcoholvrije biersegment.
Bavaria daagt consumenten uit met ‘0.0% of de L*L’-campagne 
Bavaria daagt consumenten uit met ‘0.0% of de L*L’-campagne 
© Fama Volat / Soda
Bavaria daagt consumenten uit met ‘0.0% of de L*L’-campagne 
Bavaria daagt consumenten uit met ‘0.0% of de L*L’-campagne 
© Fama Volat / Soda

Bavaria introduceert een Youtube-campagne met de titel ‘0.0% of de L*L’, in samenwerking met Streetlab-crew. Volgens de bierbrouwer schuimt, ruikt en smaakt de nieuwe Bavaria 0.0%-variant net als pils, waardoor deze niet te onderscheiden is. In een serie video’s nemen de Bavaria-vrienden de proef op de som. 

related partner content for mobile comes here
Bavaria daagt consumenten uit met ‘0.0% of de L*L’-campagne 
Bavaria daagt consumenten uit met ‘0.0% of de L*L’-campagne  Fama Volat / Soda

Ongemakkelijke tegenprestatie

De opdracht die de mannen, gespeeld door Daan Boom, Tobias Camman en Jasper Demollin, krijgen, onder leiding van Bavaria-gezicht Huub Smit, is om te achterhalen of zij het onderscheid tussen de soorten kunnen maken. Tegenover elke gemaakte fout staat vervolgens een ongemakkelijke tegenprestatie. 

De campagne is ontwikkeld in samenwerking met creatief bureau Fama Volat en productiemaatschappij Soda Amsterdam.
 

'Baviariaanse content'

De bierbrouwer uit Lieshout noemt de eerste drie afleveringen met de respectievelijke titels ‘Wauw, da’s blauw’, ‘De Menselijke Vetbol’ en ‘Met een fluitje voor je fluitje’, ‘Bavariaanse content’. Het familiebedrijf wil met de campagne de consument uitdagen om zelf de nieuwe Bavaria 0.0% te proeven. 

Wauw, da’s blauw-video

Wauw, da’s blauw-video

De Menselijke Vetbol-video

De Menselijke Vetbol

Met een fluitje voor je fluitje-video

Met een fluitje voor je fluitje

'Nieuwe standaard'

Het alcholvrije bier is gekozen tot product van het jaar in de categorie alcoholvrij. Meesterbrouwer Emiel Hendrikx durft zelfs volmondig te zeggen dat dit het beste 0.0%-bier is dat de ​​Royal Swinkels Family Brewers ooit heeft gebrouwen.

'Het bier is door de consument ook goed ontvangen. Na vijf jaar onderzoek en een investering in een nieuwe 0.0% brouwinstallatie, is de vernieuwde Bavaria 0.0% een nieuwe standaard in het alcoholvrije segment.’  

Sampling-acties

De youtube serie is de opvolger van de eerder gelanceerde 'Zo. Als pils’-campagne. Het alcoholvrije bier is beschikbaar in de supermarkt en in horeca. Aanvullend op de online campagne, wordt het bier sampling-acties uitgedeeld aan consumenten.

Lees ook: Bavaria drijft spot met persconferentie van Rutte in carnaval-campagne 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in