Overslaan en naar de inhoud gaan

Not Your Dad’s-campagne van Boldking gericht op nieuwe generatie mannen

De commercials tonen vaders die niet direct doorhebben dat ze, net als hun scheermes, een beetje in het verleden zijn blijven hangen.'
Not Your Dad’s-campagne van Bolding gericht op nieuwe generatie mannen
Not Your Dad’s-campagne van Bolding gericht op nieuwe generatie mannen
© Freddy
Not Your Dad’s-campagne van Bolding gericht op nieuwe generatie mannen
Not Your Dad’s-campagne van Bolding gericht op nieuwe generatie mannen
© Freddy

Boldking lanceert een nieuwe campagne gericht op de generatie mannelijke scheerders die jonger is dan hun vader. De campagne met het thema Not your dad’s moet de zogenoemde Flexblade scheermesjes onder de aandacht brengen. Het merk stelt dat deze ‘super flexible scheermesjes duurzaam ontwikkeld zijn en passen bij ‘het nieuwe scheren’. De campagne is ontwikkeld door Freddy, het 'neefje' van Alfred.

related partner content for mobile comes here

Volgens Boldking scheren mannen zich tegenwoordig minder vaak terwijl ze meer scheren dan alleen hun gezicht. De nieuwe mesjes moeten dit proces makkelijker maken. 

Not Your Dad’s-campagne van Bolding gericht op nieuwe generatie mannen
Not Your Dad’s-campagne van Bolding gericht op nieuwe generatie mannen Freddy

'In het verleden blijven hangen'

Creatief directeur van Freddy, Niels de Kuiper, vertelt dat het Not your Dad’s-thema moet benadrukken dat Boldking echt anders is dan de traditionele massa-merken.

‘We steken op een ironische manier de draak met onze vaders, die al jarenlang gedachteloos die dezelfde mesjes kopen. In deze nieuwe campagne laten we zoons hun vaders becommentariëren op de plaats delict: de badkamer. In de vorm van aanstekelijke vergane glorie van vaders die niet direct doorhebben dat ze, net als hun scheermes, een beetje in het verleden zijn blijven hangen.'

De Boldking-commercials

The Singer

The Soaker

Alternatief

Boldking-oprichter Rochdi Darrazi legt uit dat de scheermesjesmarkt al jaren gedomineerd wordt door een paar spelers. ‘Wij zijn er om een alternatief te bieden voor de nieuwe generatie scheerders. Het is ons doel doel om scheren makkelijker te maken voor zo veel mogelijk mannen in Europa.’

Boldking zegt inmiddels 700.000 klanten in 11 landen te hebben. De mesjes zijn online te bestellen of te kopen in het het reguliere drogisterij-kanaal van Etos.

Lees ook: 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in