Overslaan en naar de inhoud gaan

Wat kan de marketeer met Musical.ly (TikTok)?

Creator Network helpt tieners en merken bij het opzetten van campagnes en legt uit wat de mogelijkheden zijn.
Miniatuurvoorbeeld
© TikTok
Miniatuurvoorbeeld
© TikTok

Het was even schrikken voor de jeugdige achterban. De geliefde video-app Musical.ly (100 miljoen maandelijkse gebruikers) is gefuseerd met TikTok. Beide apps zijn eigendom van het Chinese bedrijf Bytedance. De organisatie wil met de samenvoeging het bereik vergroten.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Ronnie Kusters

Bij Musical.ly en nu dus Tiktok krijg ik nog steeds een negatief gevoel. De grote groepen te jonge kinderen die dingen doen waar ze nog veel te jong voor zijn, wij slaan het over.
Deze youtuber legt de vinger op de zere plek met een knipoog: https://youtu.be/5PmphkNDosg?t=7s

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in