Overslaan en naar de inhoud gaan

NS promoot retourtje Berlijn met de reiservaringen van Douwe Bob

Door te laten zien dat de singer-songwriter met nieuwe ideeën en herinneringen thuiskomt.

NS International lanceert een nieuwe campagne met Douwe Bob in de hoofdrol. In de video blikt de muzikant terug op zijn reiservaringen in Berlijn. Dit met als doel om de NS International-bestemmingen te promoten.

related partner content for mobile comes here

De organisatie wil met de video het reiscomfort van de trein benadrukken, verklaart José Hofman, communicatiemanager bij NS International. ‘De video’s bieden ons de mogelijkheid om het comfort en de ontspanning van de treinreis te laten zien in combinatie met inspiratie over de bestemming.’

Tikje duister 
De kijker kruipt in het hoofd van Douwe Bob. Hij denkt tijdens de terugreis aan zijn ervaringen op het gebied van cultuur, eten en winkelen in Berlijn. NS International heeft Douwe Bob geselecteerd omdat zijn karakter past bij Berlijn. ‘Het snijvlak van rauw, sexy, romantisch en een tikje duister dat Douwe Bob definieert, matcht met het gevoel dat Berlijn uitstraalt’, aldus NS International.

De organisatie heeft naast de video ook een samenwerking met Sanoma en Adfactor opgezet. Het gaat redactionele artikelen schrijven over reisbestemmingen.

NS International
Douwe Bob

Credits

NS International: Jose Hofman, Melanie Baas, Esther Tersteeg, Kees-Jan van der Weijden
Bureau: Initiative
Creatie: Chris Römer, Joey Hullegie, Arthur Schotsborg
Agency producer: Judi Stierman
Productiemaatschappij: Dare Creative
Executive Producer: Miriam Rapon
Regisseur: Bas Verwoerd
Producer: Robin Mak
DOP: Max Maloney
Edit: Gabiel Bauer
Grading: The Lodge
Audio-post productie: Earforce
Music compositing: Earforce

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in