Overslaan en naar de inhoud gaan

Nike maakt campagne met straatvoetbalheldin en toptalent van Nederlandse bodem

Met de Nederlandse Xavi Simons en Roxanne ‘Rocky’ Hehakaija.

Nike lanceert een nieuwe video ter promotie van de Nike Phantom voetbalschoen. Dit keer participeren niet alleen wereldwijde sterspelers in de campagne, maar ook de twee minder bekende Nederlandse voetballers.

related partner content for mobile comes here

Mysterieuze speler

De commercial vertelt het verhaal van een mysterieuze speler die door mond-tot-mondreclame uitgroeit tot legende. Ook heeft Nike met bureau HarrimanSteel een challenge opgetuigd. De 'Phantom Precision Challenge' daagt fans en professionele spelers uit om een video te plaatsen van hun straatvoetbalskills met de hashtag #AwakenThePhantom. 

De Nederlandse voetballer Xavi Simons heeft een kleine rol in de video. Simons is een 15-jarige jeugdspeler bij FC Barcelona en wordt door Nike gesponsord. Op zijn Instagramaccount, met meer dan 1 miljoen volgers, deelt hij branded content van de campagne.  

Nike
Nike
Nike
Nike

Koningin van het straatvoetbal

De Nederlandse koningin van het straatvoetbal, Roxanne ‘Rocky’ Hehakaija, participeert in de challenge. Zij heeft het onderstaande filmpje geplaatst.

Nike
Nike

Rocky heeft nu Jassina Blom, speelster bij het Belgische damesteam, uitgedaagd om een video van haar vaardigheden te plaatsen. De winnaar wordt op 23 september bekendgemaakt en wint een trip met het straatvoetbalteam van Ronaldinho. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in