Overslaan en naar de inhoud gaan

Zo wil Anderzorg generatie Y behoeden voor een burn-out

Met podcasts die millennials zouden moeten helpen met keuzestress, burn-outs en digitale verslaving.
Miniatuurvoorbeeld
© Anderzorg
Miniatuurvoorbeeld
© Anderzorg

Zorgverzekeraar Anderzorg komt met een podcastserie. Met de campagne, geproduceerd door Blauw Gras, wil de verzekeraar millennials informeren over issues als fitobsessie, digitale verslaving en burn-out. Waarom komt Anderzorg met een bewustwordingscampagne voor millennials?

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Leo Hollander

Natuurlijk kun je focussen op het het resultaat: burn out, technostress of digitale verslaving.
Maar met inzicht in het werkelijke probleem krijgt iemand de autonomie om resultaten te komen die bij iemand past.
Achter alle drang van millennials zit de zingeving die ze nastreven. Om impact te maken een betere wereld te creëren. Hetgeen millennials succesvol bereiken door hun eigen wijsheid aan te spreken. https://denk-wijzer.nu/millennial-filosofie/.
Fantastisch om te zien ervaren!

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in