Overslaan en naar de inhoud gaan

Albert Heijn test navigatie-app voor de winkel

Het is een Google Maps die de weg naar producten wijst.

Supermarktketen Albert Heijn test een nieuwe applicatie, ‘Vind mijn product’. De app wijst gebruikers de weg naar producten in het schap. Het is Albert Heijn's nieuwste innovatie op het gebied van klanten helpen met boodschappen doen.

related partner content for mobile comes here

Unieke codes

De app navigeert klanten middels het 'Interact Retail Indoor'-navigatiesysteem van Signify. Dit werkt als volgt: elke lamp in de winkel zendt een unieke code die de telefoon opvangt. Daarmee kan de locatie van de telefoon in de winkel worden bepaald. Zo kunnen klanten de app gebruiken om producten te zoeken. De proef loopt 12 weken in de winkel aan het van Genderenplein in Hoofddorp.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in