Overslaan en naar de inhoud gaan

Els Wijnstekers is de nieuwe managing director van Carat Nederland

Zij vult de vacature in die ontstond na het plotselinge vertrek van Tim van der Bilt.
Miniatuurvoorbeeld
© Carat
Miniatuurvoorbeeld
© Carat

Van der Bilt vertrok abrupt aan het begin van deze zomer, volgens zijn eigen lezing om 'voor zichzelf te beginnen'. Hij had pas een half jaar daarvoor de leiding gekregen over de mediamerken van Dentsu Aegis Network (DAN), waaronder de mediabureaus Carat en Vizeum.

related partner content for mobile comes here

Wijnstekers werkt sinds 2010 voor Carat waar zij laatstelijk de functie had van client service director. In haar nieuwe rol is zij verantwoordelijk voor het management. Samen met strategy director Denis van Leeuwen voert ze de dagelijkse leiding van het bureau.

Julius Minnaar, CEO Dentsu Aegis Network Nederland: ‘Els is resultaatgericht en heeft binnen Carat en Dentsu Aegis Network haar kracht bewezen als partner voor onze klanten. Zij is in staat de expertises binnen onze groep te bundelen en deze ten volle in te zetten voor de klanten van Carat.’

Wijnstekers geeft aan zich vooral te richten op het versterken van de klantrelaties. Daarnaast ligt er een sterke focus op data en innovatie. ‘Hoewel innovatie geen doel op zich is, blijft het belangrijk om altijd een paar stappen vooruit te denken. Data speelt hier een grote rol in. Data vormen de basis zodat je media op de juiste manier kan laten werken.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Christine

Wat een mooie stap Els, success! En fijn samenwerken met Denis.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in