Overslaan en naar de inhoud gaan

MediaMonks benoemt twee managing directors

Sicco Wegerif en Jeroen van der Meer gaan het onlangs overgenomen MediaMonks leiden.
Miniatuurvoorbeeld
© MediaMonks
Miniatuurvoorbeeld
© MediaMonks

MediaMonks heeft Sicco Wegerif en Jeroen van der Meer aangesteld als managing directors. Zij gaan inzetten op de verdere uitbouw van creatieve digitale oplossingen voor klanten. Ze geven de leiding aan een team van ruim vierhonderd medewerkers in Hilversum.

related partner content for mobile comes here

Tot voor kort was Van der Meer executive creative director binnen MediaMonks. Daarnaast vertegenwoordigde hij dit jaar de Nederlandse creatieve industrie in de Digital Craft jury van het Cannes Lions Festival of Creativity.

Wegerif heeft ruim twintig jaar ervaring in de digitale industrie onder andere als directeur bij OOiP en operations director bij Agency.com. Bij MediaMonks heeft Wegerif zijn sporen verdiend met de op- en uitbouw van het global Platforms team, dat apps en .coms voor klanten als Google, Twitter, en Heineken produceert.


MediaMonks CEO Victor Knaap zegt het belangrijk te vinden dat 'Monks' door kunnen groeien binnen de organisatie. 'Jeroen en Sicco zijn met hun ervaring en kennis binnen MediaMonks het ideale duo om de focus op top digitaal werk voort te zetten met behoud van onze cultuur en creativiteit.'

Sorrell
In juli werd bekend dat Sir Martin Sorrell en zijn bedrijf S4 Capital MediaMonks heeft overgenomen. De twee bedrijven fuseren. Oprichters Knaap en Wesley ter Haar komen in het management van het nieuwe concern. Zij krijgen een belang van 25 procent. Ook krijgt MediaMonks een notering op de Britse beurs.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in