Overslaan en naar de inhoud gaan

Edelman Amsterdam gaat fors groeien, te beginnen met deze 7 aanwinsten

Vooral nieuwe functies gericht op creatie, content en digital.
Miniatuurvoorbeeld
Arent Jan Hesselink, Edelman Nederland
© Edelman NL
Miniatuurvoorbeeld
Arent Jan Hesselink, Edelman Nederland
© Edelman NL

Edelman Amsterdam gaat flink groeien de komende tijd. Het maakt in augustus een begin mee als er 7 talenten en ervaren experts aantreden, vooral op het gebied van content, creatie en digital.

related partner content for mobile comes here

Edelman Amsterdam is van oudsher een pr-bureau, maar heeft de laatste jaren zich steeds meer omgevormd tot een ‘aanbieder van geïntegreerde communicatie-marketingoplossingen’. Deze transformatie werpt zijn vruchten af, aldus Arent Jan Hesselink, general manager van Edelman Amsterdam (foto). ’We doen werk met meer toegevoegde waarde voor onze klanten en het bedrijf groeit substantieel.’

7 nieuwe aanwinsten

De afgelopen jaren breidde Edelman uit met verschillende digital en creative specialisten en experts in data & analytics en branding. Het groeide naar zo’n 70 professionals en zal de komende periode verder groeien, te beginnen met de aanstelling van 7 nieuwe talenten en experts.

Seema Sharma versterkt Edelman als Creative Lead. Eerder werkte zij onder meer voor Woedend!, These Days en Blast Radius en als freelancer in Londen voor JWT en Wunderman. Ook publiceerde Sharma twee boeken over creativiteit: Write Nothing In Here & Read Nothing In Here.

Fiorenza de Heer begint bij Edelman als Senior Digital Content Specialist. Voordat zij de overstap naar Edelman maakte, werkte ze onder meer voor RTL en de NPO als (Digital) Marketing Communicatie Manager en als Communicatieadviseur voor het internationale subsidieprogramma Erasmus+, een fonds van de Europese Commissie.

Janneke van Cuijk gaat bij Edelman aan de slag als Digital Content Specialist. Hiervoor werkte zijn in verschillende functies bij Quinny, meest recentelijk als Global Brand Communication Specialist. Daarvoor studeerde zij Media en Entertainment management aan de Stenden Hogeschool.

Michelle Post versterkt Edelman als Senior Digital Specialist. Voor haar overstap naar Edelman was Post Public Information Officer bij het NATO Command and Control Centre of Excellence. Eerder werkte zij als Social en Content Specialist bij Mediabureau ZIGT en als Marketing en Communicatie Manager bij NuDeal.

Daniëlle van Leeuwen gaat aan de slag als Senior Account Manager Health en Technologie. Hiervoor was Van Leeuwen Communications Manager van G DATA Benelux en werkte zij bij het internationale pr-bureau Text 100.

Anne Sandor start bij Edelman als Assistant Account Executive. Hiervoor haalde Sandor haar bachelor en een master in Communicatie- en Informatiewetenschappen aan de Rijksuniversiteit Groningen. Eerder liep zij al stage bij Edelman.

Melle de Haan start bij Edelman als Assistant Account Executive. Afgelopen periode liep de Haan al stage bij Edelman en studeerde hij af in Politieke Communicatie aan de Universiteit van Amsterdam. Ook behaalde hij een Bachelor Geschiedenis aan de Universiteit Antwerpen. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in