Overslaan en naar de inhoud gaan

Beter Bed naar mediabureau Zuiver Media

De beddenreus en MediaCom gingen eerder dit jaar uit elkaar.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Beter Bed heeft per 1 juli het Haagse Zuiver Media als nieuwe mediabureau gekozen om planning en buying te doen voor de diverse formules en merken die onder het bedrijf vallen.

Marketingmanager Karen Kraima licht toe: 'Het nieuwe mediabureau van Beter Bed moest een slagvaardig, flexibel en transparant bureau met korte lijnen zijn. Zuiver Media voldoet aan al deze eisen. Ze zijn sinds de zomercampagnes aan de slag met alle media-inkoop voor Beter Bed, Beddenreus en M line.'

Niet meer bij elkaar passen

Begin dit jaar bleek dat Beter Bed en GroupM-dochter MediaCom met elkaar hadden gebrokenVolgens Beter Bed marketingmanager Karen Kraima pasten de twee ‘niet meer helemaal goed bij elkaar’. 

CEO Maiko Valentijn van MediaCom zei dat zijn bureau de relatie had opgezegd. 'Na aantal fantastische jaren samen vinden wij dat de rol die ze een mediabureau toedichten niet in deze tijd past.'
 

related partner content for mobile comes here

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in