Overslaan en naar de inhoud gaan

Dommelsch komt met 'Pilsjasje'

Het merk is letterlijk en figuurlijk in een nieuw jasje gestoken.

Het biermerk Dommelsch introduceert een 'Pilsjasje'. Het merk wil zijn positie in de biermarkt versterken en dit jasje is onderdeel van de nieuwe merkuitstraling.  

related partner content for mobile comes here

Het spijkerjasje bevat een koelvak, bieropener en een zakje voor een borrelhap. Alle basics die je nodig hebt om te genieten van een pilsje, vindt Dommelsch

Sjors van Drie, brand manager bij AB InBev, licht toe: 'Met de nieuwe uitstraling van Dommelsch willen we onze huidige positie in de biermarkt versterken. Authentieke pils is nog altijd populair en speciaal voor trouwe pilsliefhebbers hebben we het Pilsjasje ontwikkeld.'

Credits
Concept: Tosti Creative
Filmproductie: Wolfstreet | Creative Agency
Director: Kevin Boitelle
D.O.P.: Thijmen Doornik

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Jan Romonesco

Ik drink al zeker 20 jaar Dommelsch, ik ben in de supermarkt geschrokken van het nieuwe etiket, het lijkt wel Amstel bier. Of private label van AH. Hopelijk is de receptuur niet veranderd. Oude verpakking was chique en sprong eruit. Met vriendelijke groet,

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in