Overslaan en naar de inhoud gaan

Miele gaat wassen en stomen op Lowlands

Na het succes van de enorme wasmachine vorig jaar, komt Miele deze festivaleditie ook met gigantische stoomoven.

Het Duitse wasmachinemerk Miele promoot dit jaar zowel zijn keuken- als huishoudapparatuur op Lowlands. De twee activaties vullen elkaar aan: ‘We gaan dit jaar niet alleen de buitenkant, maar ook de binnenkant van festivalbezoekers verzorgen', legt Patricia Slootjes, directeur marketing bij Miele uit. 

related partner content for mobile comes here

Festivalbezoekers verwennen

Slootjes: ‘Bezoekers kunnen hun kleding en zichzelf wassen met de PowerWash en een stoommaaltijd halen bij de Miele-stoomoven.' De PowerWash-activatie is hetzelfde als vorig jaar, alleen de communicatie eromheen is anders ingestoken: 'Vorig jaar ging de communicatie meer over de artiesten, dit jaar stellen we de behoeften van festivalgangers centraal.'

Dit uit zich ook in de gerechten die Miele serveert: 'Festivalbezoekers hebben zin in koolhydraat- en etwitrijke gerechten. Wij serveren op Lowlands onder andere poke bowls en dumplings.'

De organisatie wil met de actie merkvoorkeur bij een jongere doelgroep creëren. Miele heeft echter niet in kaart gebracht of de PowerWash vorig jaar meer klanten heeft opgeleverd. ‘De actie is goed ontvangen door de doelgroep, alleen we hebben niet gemeten of meer mensen naar aanleiding van Lowlands een product bij ons hebben gekocht.'

 

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in