Overslaan en naar de inhoud gaan

FBTO maakt docu's over mensen die van hun huis een goudmijn maken

Verzekeraar beantwoordt vragen die bij deze lucratieve handel komen kijken.

FBTO lanceert een videoreeks 'Kerkstraat 6' over mensen die hun woning gebruiken als inkomstenbron. Hiermee wil de verzekeringsmaatschappij laten zien wat geld verdienen met je huis betekent voor je woonverzekering.

related partner content for mobile comes here

keramische vogelhuisjes

In de serie, ontwikkeld door Indie Amsterdam en documentairemaker Shamira Raphaëla, vertellen huiseigenaren, allen woonachtig op Kerkstraat 6 in verschillende plaatsen, hoe zij geld verdienen aan huis. In de eerste video laat Joop van Ulden zien hoe hij thuis keramische vogelhuisjes maakt. 

Het is echter een uit de hand gelopen hobby; hij heeft meer vraag dan aanbod. FBTO wil aan de hand van zijn verhaal aantonen dat de voorraad van Van Ulden niet is verzekerd maar zijn hobbyspullen wel. In de video wordt doorverwezen naar de FTBO-website met verzekeringstips.  

André Kragtwijk, manager merk & communicatie van FBTO: ‘Mensen zijn niet met hun woonverzekering bezig, maar wel met wonen. We portretteren mensen met uiteenlopende verhalen over hoe ze wonen en geld verdienen aan huis. Op basis daarvan geven we inzicht in de verzekeringsvragen die hierbij komen kijken en tips.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in