Overslaan en naar de inhoud gaan

Marieke Verhaar vertrekt bij Uber en keert terug naar Coopr

Ze was 14 maanden in dienst bij vervoerder, maar wilde weer terug naar bureaukant.
Miniatuurvoorbeeld
Marieke Verhaar keert van Uber terug naar Coopr
© Coopr
Miniatuurvoorbeeld
Marieke Verhaar keert van Uber terug naar Coopr
© Coopr

Marieke Verhaar heeft na 14 maanden haar positie als communication lead bij Uber opgegeven. Ze is teruggekeerd naar Coopr, het bureau waar ze voor Uber al werkzaam was.

related partner content for mobile comes here

Volgens Verhaar wilde ze weer werken de de bureaukant. ‘Ik miste de bureauwereld, en dan met name de creatie en campagnes en het omgaan met verschillende klanten.’

Geen spijt

Verhaar heeft geen spijt dat ze 14 maanden geleden naar Uber vertrok: ‘Zoals veel mensen die lang bij bureaus werken is er altijd een kriebel om eens aan klantzijde te werken. Dat kon bij Uber.’

Bij het vervoersbedrijf lag de nadruk op externe communicatie, op het woordvoerderschap. ‘Dat vond ik uiteindelijk toch wat minder dan de brede functie bij een bureau’.

De functie van Verhaar zal iets anders zijn dan bij haar vertrek bij Coopr. Ze zal zich meer op de groei van het bureau richten en iets minder op de projecten zelf. ‘Maar dat gaan we nog verder invullen.’

Coopr heeft, naast Verhaar, ook Denise Cremers als interimmer aan zich gebonden. Cremers werkte de afgelopen maanden al freelance voor het Rotterdamse bureau.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Erik van de Nadort

Congrats Marieke, en Coopr!

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in