Overslaan en naar de inhoud gaan

Otto van der Harst wordt de nieuwe directeur van de Stichting Reclame Code

Hij volgt Prisca Ancion-Kors op die na 28 jaar terugtreedt .
Miniatuurvoorbeeld
© LinkedIn Otto vd Harst
Miniatuurvoorbeeld
© LinkedIn Otto vd Harst

Otto van der Harst  wordt de nieuwe directeur van de Stichting Reclame Code (SRC) en is daarmee de opvolger van Prisca Ancion-Kors die afscheid neemt van dit instituut. Zij was maar liefst 28 jaar aan de Stichting Reclame Code verbonden.  Voorzitter Dick Molman roemt haar 'ongelooflijke bijdrage ‘ aan de zelfregulering op het gebied van verantwoord reclame maken. Molman zegt blij te zijn met de komst van Van der Harst, een 'zeer ervaren en breed georiënteerde bestuurder met een achtergrond in zowel de reclame en communicatieadvies’.  

related partner content for mobile comes here

Brede ervaring

Van der Harst werkte lang in de bureauwereld. Hij stapte in 2014, na 17 jaar PPGH/JWT en bijna 10 jaar Selmore, over naar Aegon waar hij Jan Driessen opvolgde  als verantwoordelijke voor de gehele communicatie van Aegon Nederland. Hij  kent de Reclame Code Commissie goed uit zijn tijd in het bestuur tussen 2004 en 2014. Van der Harst  zegt trots te zijn dat hij kan 'meehelpen om in het snel veranderende medialandschap, transparante en onafhankelijke zelfregulering gestalte te geven’. 

De SRC legt zich toe op het bevorderen van verantwoord reclame. Dat doe ze  door middel van de Nederlandse Reclame Code en een reeks van reclamecodes gebonden aan branches, doelgroepen maar ook media. 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in