Overslaan en naar de inhoud gaan

Het PR Bureau versterkt 'food' door samenwerking met culinair journalist Marcus Polman

Bureau vergroot zo netwerk en biedt nieuwe diensten aan zoals inspiratiesessies, events en trendtours in binnen- en buitenland.
Miniatuurvoorbeeld
Marcus Polman
© Screenshot video Het PR Bureau
Miniatuurvoorbeeld
Marcus Polman
© Screenshot video Het PR Bureau

Het PR Bureau gaat een creatief-strategische samenwerking aan met culinair journalist en foodexpert Marcus Polman. Klanten krijgen daarmee toegang tot de kennis van Polman en zijn foodnetwerk. Daarnaast introduceren Polman en Het PR Bureau een aantal nieuwe diensten op het gebied van eten, drinken en gastvrijheid, zoals inspiratiesessies, events en trendtours in binnen- en buitenland.

related partner content for mobile comes here

Toon van Loock, managing director van Het PR Bureau, ziet dat de aandacht van media en consumenten voor eten en drinken explosief toeneemt. ‘Opdrachtgevers staan onder druk om transparant te zijn over thema’s als snel en gezond, duurzaamheid, de herkomst van producten en gezondheidsclaims. Daarmee groeit ook de behoefte van merken aan strategisch pr-advies en relevante content.’

Op zoek naar foodcommunicado's

Het marktaandeel van foodklanten binnen het portfolio groeit, zegt Van Loock: 'Daarnaast zien we dat de ontwikkelingen in deze branche elkaar snel opvolgen. Om klanten in deze trendgevoelige en snel veranderende wereld te helpen met het verspreiden en groot maken van verhalen, hebben we de behoefte aan expertise van iemand die de wereld van binnenuit kent.’

Het past in de strategie van Het PR Bureau om pr-adviseurs, creatieven en strategen samen te laten werken met experts in het veld. Het is, naast de samenwerking met Polman, nog op zoek naar 'sterke foodcommunicado's want onze ambitie op dit gebied is groot’, aldus Van Loock.

Klanten onderbrengen

Polman had zelf onder meer een pr-bureau, maar heeft de werkzaamheden daarvoor de afgelopen jaren afgebouwd omdat hij het steeds drukker kreeg met zijn taken als ondernemer, presentator en editor in chief van een online foodmagazine. Eventuele nieuwe klantvragen brengt hij vanaf nu onder bij Het PR Bureau.

Marcus Polman: ‘Door mijn journalistieke en online knowhow en netwerk in te brengen bij Het PR Bureau verwachten we de relevantie, kwaliteit en effectiviteit van campagnes en branded content producties naar een hoger plan te kunnen tillen. Daar zijn merken, maar ook consumenten bij gebaat.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in