Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever trouw aan creatieve hub Londen, ondanks verhuizing HQ naar Rotterdam

De FMCG’er mag zijn hoofdkantoor dan in Rotterdam vestigen, de creatieve spil blijft in de UK.
Miniatuurvoorbeeld
© Wikimedia
Miniatuurvoorbeeld
© Wikimedia

Unilever blijft blijft trouw aan creatief marketingtalent uit Groot-Brittanië, ondanks de keuze voor Rotterdam als vestigingsplaats voor het corporate hoofdkantoor. Een opsteker voor de Britten, zeker gezien de klap van de Unilever-Brexit die ze kregen te verwerken, maar wel een tegenvaller voor Nederlandse bureaus die hoopten te profiteren van de corporate komst van Unilever. Hoofd marketing & communications Keith Weed benadrukt dat Londen de creatieve spil voor Unilever-merken blijft.

related partner content for mobile comes here

Sea Containers House

Weed denkt dat er verwarring is over de corporate structuur enerzijds, en anderzijds de plek waar mensen het werk doen. Geruststellende woorden voor de Londoners: ‘Mensen in het Unilever House (in Londen, red.) zullen nog een lange tijd over de rivier naar Sea Containers House (het kantoor aan de oever van de Thames waar Ogilvy & Mather is gevestigd, zie afbeelding) blijven kijken.'

Bron: Campaign

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in