Overslaan en naar de inhoud gaan

H&M-medewerkers zijn het gezicht van Pride-collectie

‘Zij belichamen waar H&M voor staat en zijn onze échte sterren, daarom horen zij ook wel eens in een campagne te schitteren.’
Miniatuurvoorbeeld
© H&M
Miniatuurvoorbeeld
© H&M

De Zweedse modeketen komt met nieuwe ‘Love for All’-kledingcollectie naar aanleiding van Pride Amsterdam. ‘De collectie Love for All staat voor "liefde voor iedereen" en ieders recht om te zijn wie je bent’, licht Laura Muscas, hoofd pers en communicatie bij H&M, toe.

related partner content for mobile comes here

Collega's zijn sterren

Voor de fotoshoot heeft de modeketen collega’s gebruikt. Iedereen kon zich hiervoor aanmelden; ongeacht leeftijd, huidskleur, gender of andere uiterlijke kenmerken. ‘Wij hebben collega’s met diverse achtergronden in onze winkels werken en het voelde logisch om hen hiervoor te vragen. Zij belichamen waar H&M voor staat en zijn onze échte sterren, daarom horen zij ook wel eens in een campagne te schitteren.'

Derde campagne met collega's

Hoe heeft H&M collega’s voor de fotoshoot geselecteerd? 'De gekozen collega’s weerspiegelen verschillende leeftijden, maten, achtergronden, culturen, genders en geaardheden.' Daarnaast is het niet de eerste keer dat H&M collega’s voor een commercial kiest: ‘Voor onze mannencampagne dit voorjaar hebben wij enkele Nederlandse collega’s gebruikt. En in onze duurzame collectie van afgelopen april fungeerden ook een paar collega's als model.'

Met de ‘Love for All’-collectie steunt H&M de LGTBI-community; tien procent van de opbrengst gaat naar het Free & Equal-programma van de Verenigde Naties.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in