Overslaan en naar de inhoud gaan

Politie kiest Steam voor arbeidsmarktcommunicatie na Europese aanbesteding

Het werven van een groot aantal agenten in de komende jaren is een belangrijk deel van de opdracht.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De politie heeft opnieuw Steam verkozen als strategisch creatief reclamebureau voor haar arbeidsmarktcommunicatie. Dat is de uitkomst van de Europese aanbesteding rondom de werving van nieuwe politiemedewerkers.

related partner content for mobile comes here

Steam werkte de afgelopen vier jaar al als bureau voor employer branding voor de politie; met circa 65.000 politiemensen de grootste werkgever van ons land.
Het werven van een groot aantal agenten in de komende jaren is een belangrijk deel van de opdracht.

Sterke arm, sterke werkgever

Ook blijft het bouwen aan een sterk werkgeversmerk politie een belangrijke ambitie. Jobbranding campagnes voor hoger opgeleiden zullen daaraan bijdragen. Steam ontwikkelde daarvoor de afgelopen jaren onder andere een jobbranding campagne voor IT’ers en de prijswinnende campagne ‘Crimediggers’.

Steam is gespecialiseerd in externe en interne employer branding. Het bureau in Amsterdam werkt onder andere voor Achmea, Defensie, KPN, UMC Utrecht, 
de VU, PwC, LVNL en Triodos. Overige bureaus in de laatste fase van de politie-aanbesteding waren The Odd Shop, Maximum en Publicis Personeel.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in