Overslaan en naar de inhoud gaan

Deze merken kozen de afgelopen week een nieuw bureau

Han Snel, Pride, NLProfiel en Matters Most hebben recent een pitch wonnen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Samsung kiest NLProfiel

Samsung wil zichzelf als Tour de France sponsor profileren en kiest NLProfiel om de doelgroep ‘wielrenners’ te bereiken via de platformen van Sanoma, Telegraaf Media Groep en De Persgroep. 

related partner content for mobile comes here

JVC kiest Pride als pr-bureau

Elektronicabedrijf JVC stelt communicatiebureau Pride aan als bureau voor de Nederlandse markt. Pride gaat JVC helpen om hun nieuwe producten, waaronder headphones, meer naamsbekendheid te geven.

 

TUI en Ballorig kiezen Han Snel 

Reisorganisatie TUI en Ballorig hebben Han Snel gekozen vanwege hun retailkennis. Het bureau gaat aan de slag met de winkelcommunicatie voor beide bedrijven. 

Brenger kiest Matters Most

Duurzaam transportplatform Brenger kiest branding bureau Matters Most voor het ontwikkelen van een rebranding. Matters Most is verantwoordelijk voor de positionering, concept, belofte en design. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in